شانگهای میزبان برنده مسابقه عکاسی هفت‌چین

تیم تحریریه مدیران خودرو 1396-04-21

مسابقه عکاسی ام وی ام با نام #هفت_چین برگزار شد. مسابقه ایی که حضور و مشارکت بیش از 800 نفر از علاقه‌مندان به عکاسی را برانگیخت و هنرها و خلاقیت های آشکار و پنهان زیادی را به تصویر کشید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت مدیران خودرو، مسابقه عکاسی ام وی ام با نام #هفت_چین با موضوع عکاسی آزاد و البته بشرط حضور یکی از محصولات برند ام وی ام برگزار شد. مسابقه ایی که حضور و مشارکت بیش از 800 نفر از علاقه‌مندان به عکاسی را برانگیخت و هنرها و خلاقیت های آشکار و پنهان زیادی را به تصویر کشید.

این مسابقه از 25 اسفند‌ماه سال گذشته شروع شده بود و با یک هفته تمدید مدت ارسال آثار، تا اول اردیبهشت ماه تمدید و نهایتا به پایان رسید تا مرحله بعدی مسابقه یعنی انتخاب عکس‌های برتر توسط تیم اجرا کننده این کمپین در شرکت مدیران خودرو اجرا شود. عکس هایی که از بین انبوهی از آثار انتخاب شد و به مدت یک هفته برای قضاوت عمومی در کانال تلگرام رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس official_mvm@ به اشتراک گذاشته شد تا علاقه مندان نظر خود را ثبت و به بهترین عکس رای دهند. رقابتی که نهایتا نتیجه آن انتخاب آقای مهدی صالح زاده با 4000 رای از سوی مردم بود و منجر شد تا ایشان برنده سفر یک هفته ایی به چین البته با یک همراه باشند؛ عکس ارسال شده از سوی مهدی صالح زاده که حال هوای نوستالژیک آن ما را به دنیای کودکانه می‌برد و با به تصویر کشیدن فضای بازی یک کودک و رویاپردازی آن حین تکیه دادن به خودرو ام وی ام 315 تصویری زیبا را به بیننده نشان می‌دهد.

دوستان دیگری نیز هر یک با ارسال عکس هایی هم رقابت تنگاتنگی را رقم زدند و هم خلاقیت را به اوج رساندن و لحظات شاد خود را با ما و دیگران همراهان در این کمپین به اشتراک گذاشتند.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت مدیران خودرو مراسم اهداء جوایز نفر اول و همچنین دیگر برندگان این مسابقه به زودی طی یک مراسم برگزار خواهد شد و علاقه مندان می‌تواندد اخبار مربوطه را از طریق وب‌سایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir و یا شبکه اجتماعی رسمی شرکت مدیران خودرو پیگیری نمایند.