خط تولید چری [تماشا کنید]

تیم تحریریه مدیران خودرو 1396-12-16
چری با رویای تولید خودرو به مدت شانزده سال است که به یکی از بزرگترین تولید کننده های شماره یک داخلی در صنعت چین تبدیل شده است. چری در آغاز با کارگاهی کوچک شروع کرده و اکنون با سرمایه گزاری بالغ بر 4 میلیارد یوآن مرکز تولیدی جدید را راه اندازی کرده است. و با بهینه ترین سیستم تولید تبدیل به الگوی صنعت چین شده است. چری مفتخر است دارنده ی چهار مرکز از بهترین لابراتور های تست خودرو شامل : بزرگترین لابراتور NHV  ، لابراتور K&C ، لابراتور ملی تست تصادف و ایمنی با بالاترین استاندارد های آمریکا و اروپا و لابراتور M&C می باشد تا کاملا از کیفیت خودرو های خود مطمئن شود.
 
 چری همواره نهایت تلاش خود را برای بهبود استاندارد های کیفی و تعریف بنچ مارک های جدید در صنعت اتومبیل چین می کند. چری با کمک 4 طراح بین المللی و بهره مندی از 4 مرکز آزمایشگاهی توجه زیادی به طراحی و تست خودرو ها دارد.
سیستم استاتیک ، بازوهای رباتیک ، دستیابی به سیستم مونتاژ صد در صد اتوماتیک برای اطمینان از مونتاژ قوی و بی ایراد تمامی مفصل ها از نمای داخلی به خارجی ، ظاهری فوق العاده برای مردم به ارمغان می آورد. طیف کاملی از ابزار آلات آلمانی می تواند هشت مدل و هجده نوع رنگ کامل در اختیار مصرف کننده بگذارد. تمامی جزییات در تولید کاملا مطابق استاندارد بررسی می شود. سیستم کنترل ژاپنی تمامی مراحل فرآیند را کنترل کرده و به محض روی دادن هر گونه مشکلی در خط تولید، به سرعت متوقف می شود. چری معتقد است که هیچگاه در فرایند خطایی نخواهند داشت. و هیچ گاه خطایی را به فرآیند بعدی منتقل نخواهند کرد. خط تولید چری 1300 متر مربع است ، همراه با 10 مدل شرایط تست سخت جاده ای تا کیفیت به طور کامل تست می شود. از شرایط آزمایشگاهی تا شرایط واقعی جاده ای ، استاندارد های جدی را برای داشتن بهترین کیفیت دنبال می کند.